Ofte stilte spørsmål

Vi får mange henvendelsar om mellom anna avfallshåndtering, sortering, prisar og henting.
Vi får mange henvendelsar om mellom anna avfallshåndtering, sortering, prisar og henting.
Privat skifte og uskifte
Når ein person døyr vil arvingane i dei fleste tilfelle gjennomføre skifteoppgjøret sjølve, eventuelt med hjelp av ein testamentsfullbyrder eller anna medhjelpar. Dette kallast privat skifte. Tingretten vil då utstede ein skifteattest, som brukast ved tinglysing av eigarskifte saman med skjemaet ”Hjemmelserklæring ved arv, skifte, uskifte” (PDF, 61KB)
Hvis den avdøde har skrevet testament eller ektepakt må også dette, eventuelt en bekreftet rett kopi, legges ved når dokumentene sendes inn til tinglysing. Dersom testamentet eller ektepakten inneholder bestemmelser som skal tinglyses må dokumentet sendes inn i original.
Les meir om tinglysing av vilkår i testament i Rundskriv for Tinglysingen kapittel 6.5.
Dersom ei ektefelle eller ein sambuar har rett til å overta heile boet eller ein felles bolig i uskifte vil tingretten utstede en uskifteattest. Denne skal sendast inn saman med skjemaet ”Hjemmelserklæring ved arv, skifte, uskifte”
Kilde: Kartverket
Farleg avfall og klede hentas 2 gonger i året, ein gong på våren og ein gong på høsten. Sjå meir informasjon her.
Vi har ein eigen ordning for dei som ynskjer å kompostere matrestar sjølv. Du må då gjennomføre 2 ting:
Fylgjande er gratis å levere for privatpersonar: Papp og papir, farleg avfall, glas- og hermetikkemballasje, metall, plastemballasje,elektrisk og elektronisk avfall, hageavfall.
Se fullstendig prisliste for andre fraksjonar her.
Vi oppmodar alle våre kundar om å betale med kort!
Har du hugsa å knyte for sekken? Sekken MÅ vere knytt for at me tar den med.
Bioposar og plastsekkar blir levert ut etter behov og signal frå kunden. Knyt den posen du treng på ein av dunkane.
Du kan og ta kontakt med renovatørane ute på ruta eller ta kontakt med oss, og du får det levert på neste hentedag.
Renovatørane startar tøming klokka 06.00 og då må avfallet vere klart.
Gebyret reknast ut i frå kva for størrelse du har på den svarte restavfallsdunken, og ikkje kor mykje avfall som er oppi dunken.
Vi har tilbod om ulik størrelse på dunken. Minste volum er 140L.
Ta kontakt med oss eller sjå din kommunes heimeside:
Renovasjonsgebyret er todelt, med eit grunngebyr og eit volumgebyr.
Grunngebyret er fast og betalast av alle juridiske einingar, som bustad eller seksjonert eining.
Volumgebyret betalast for den svarte restavfallsdunken og varierar ut i frå kvar stor dunken er.
Standardvolumet er 140L restavfallsdunk.
For mer informasjon og priser besøk våre sider for privatkunder, hytteeigarar, storhushald og næringskundar.